Update Mustapha + update 2

21 december 2022 - Gunjur, Gambia

20221221_101136_copy_1209x1612Update 14 u: er is een afspraak gemaakt met de  orthopeed hier in Gambia: 11 januari om 17 u. Helaas is hij tot die tijd buiten Gambia a h werk ( Dakar?) Nu domweg hopen op een ander bericht dan amputatie.

Zojuist de moeder bezocht. Alle shit even daar latend ' she leaves it to me now, including the doctors' als dat geen opsteker is!

Had Omar meegenomen, kon ze haar verhaal tegen hem rebbelen, want ik ben maar in 1 ding geinteresseerd: Mustapha naar de specialist in Gambia krijgen 👌

Ik ga aan de slag om een appointment te krijgen. En wel snel graag, want de tumor groeit snel door :-(

Boeken gebracht naar Mustapha. Was hij zichtbaar gelukkig mee. En de dikke knuffel met kusjes in zn nek was ook zeer aan hem besteed. Arm kind..

1. Gerda:
    Geweldige actie, Tineke
  2. Marian:
    21 december 2022
    Super Tien! Wat fijn dat je dit voor elkaar hebt gekregen. Nu maar hopen dat Mustapha goed geholpen kan worden.
  3. Mia:
    Fantastisch, Tien!
  4. Dorine:
    21 december 2022
    Fijn dat je jevoor hem inspant en sukses met de behandeling
  5. Alide.:
    21 december 2022
    Nu maar hopen dat het snel kan gebeuren. Straks moet je weer terug.
  6. Hans van Walen:
    Wat ben je toch een mooi mens! 😘😘
  7. Tineke Kalis:
    21 december 2022
    Hahaha, dank je... wacht maar tot ik moet gaan bedelen...;-)
  8. Hans van Walen:
    Wat ben je toch een mooi mens! 😘😘
  9. Jopie:
    21 december 2022
    Heel mooi dat je dit doet. Hartverwarmend.
  10. Tineke Kalis:
    21 december 2022
    Is my duty... en ik doe het met liefde voor de steeds kleiner wordende Mustapha..
  11. Frans Helmich:
    21 december 2022
    Wij zijn trots en blij met jouw actie Tien, die arme jongen moet zo snel mogelijk geholpen worden.
  12. Tineke Kalis:
    Dank lieverds
  13. Ansje:
    22 december 2022
    Geef je door als we moeten dokken! Doen we graag met zijn allen denk ik zo maar! 🥰
  14. Tineke Kalis:
    22 december 2022
    Ik stel het zo lang mogelijk uit, maar het komt zeker! Dank dat je zo reageert, hartstikke lief!
  15. Janet van Wegen:
    25 december 2022
    Goed bezig Tineke! Voor deze jongen maak je weer het verschil.
  16. Aart Kraak:
    27 december 2022