....

1 januari 2023 - Gunjur, Gambia

Wat moet je in godsnaam  voor titel bedenken als je net de conference van Claudia de Breij hebt gezien.. Dan val je stil..ik wel..

Om half zeven 's ochtends op nieuwjaarsdag, in bed met een ouwe telefoon die continue uit zn nog oudere jasje valt. In een ver land, twintig dagen rijden in een oud brik of zeven uur vliegen.

De boodschap "het komt goed"  ...."Neee! Het komt niet goed!! Niet vanzelf! Je moet er wat aan doen!"

En daarom droog ik nu mn tranen, en loop naar de deur omdat ik denk dat de timmerman misschien wel voor mn deur staat. En zo niet.. dan niet... Dans! Dans de nacht aan flarden..!"

Een gelukkig, troostrijk en moedgevend jaar allemaal!

Big hug, Tien

Screenshot_20230101-090957_Chrome

1. Marijke:
    1 januari 2023
    Een goed nieuwjaar en hopelijk komen al je wensen uit
  2. Marian:
    1 januari 2023
    Ik heb ook genoten van Claudia de Breij haar voorstelling. Alle goeds gewenst voor dit jaar Tineke en geen valpartijen meer hoor.
  3. Tineke Kalis:
    Doe mn best hahaha!!!
  4. Rolf Vleeming:
    Gezondheid en een mooi 2023 toegewenst
  5. Tineke Kalis:
    Dank Rolf, jullie ook veel geluk in 23
  6. Jos:
    1 januari 2023
    we wensen jou vanaf ons beider geliefde Vlie een vreedzaam, vreugdevol, veilig en vooral vrolijker 🔝2023
  7. Tineke Kalis:
    1 januari 2023
    Jos en hylke, ik wens jullie ook een meer voorspoedig jaar toe. En jullie ongelukkige dochter en schoonzoon ook. De baby is een mooi sterretje hier aan de hemel, Liefs tien
  8. Greet:
    1 januari 2023
    Allereerst een Gelukkig en Gezond 2023!
    Ik weet niet meer hoe ik ooit op je blog ben gekomen, maar lees met veel plezier je inspirerende verhalen.
    Lieve groet,
    Greet
  9. Tineke Kalis:
    1 januari 2023
    Greet djembé buurvrouw? Dank hoor!
  10. Trudezka:
    1 januari 2023
    Lieve 10. Blijf liefde uitstralen. En voedt op naar liefde voor de medemens....succes met alle Afrifietjes 🤗

Claudia was top! De prima ballerina ook. Liefs☮️
  11. Tineke Kalis:
    1 januari 2023
    Liefde uitstralen: het gaat vanzelf hier. Het is hier zo nodig, zelf doen ze er niet aan.. helaas..
  12. Greet:
    1 januari 2023
    Nee hoor, niet de Djembé buurvrouw, misschien via Twitter of andere Social Media
  13. Aart Kraak:
    3 januari 2023
    Nee, het komt niet vanzelf goed. Ik doe dit jaar ook niet mee aan al dat 'gewens'. 1 januari is gewoon de dag na 31 december. Maar ik speel wel een beetje vals... de oliebollen laat ik niet staan. Integendeel...