Urgent! Mustapha's tumor operatie

10 januari 2023 - Gunjur, Gambia

20230111_180934_copy_756x1008

Update 1, Mustapha.
Het gaat niet goed. De tumor wordt elke dag groter. Mustapha hebben we wat boeken gebracht en Malang gaat nu regelmatig naar hem toe.  Aanstaande woensdag gaan we naar dr Marena , de  orthopedisch  chirurg.
Maar niet onbelangrijk: van 14 tot 28 januari komt er een 13 koppig team uit Winterswijk hier opereren. Dat doen ze al 13 jaar met plezier en veel sukses. 17 januari mag ik langskomen met Mustapha om te kijken of ze er iets mee kunnen. SKB4Gambia heeft ook een fb pagina. Daphne Kaffka  attendeerde me er op, dank!!
En dank ook aan Carla Kl Breteler , coordinator van het Winterswijkse team SKB4 Gambia!!!

Niet opereren wordt zijn dood. Ik wil dat niet op mn geweten hebben. Wie wel... niemand toch..?

20221219_154015_copy_816x61220221221_101136_copy_756x1008Opereren gaat sowieso niet voor niets en wie weet wat er allemaal moet gaan gebeuren als het been toch geamputeerd zou moeten worden. Een beenprothese bijvoorbeeld. Verder veel taxikosten want hij kan niet lopen.

Velen van jullie hadden al toegezegd te zullen helpen, maar ik hield het nog even af omdat ik eerst meer info wou .

bid voor Mustaph Manjang

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annelies:
    10 januari 2023
    Ik heb via je persoonlijke rekening gestort. Deze tikkielink werkt niet. Sterkte.
  2. Tineke Kalis:
    10 januari 2023
    Dank hoor, heb inmiddels ing erbij gezet!!
  3. Trudezka:
    10 januari 2023
    Sterkte. Ook via jouw reknr gedaan.
  4. Tineke Kalis:
    10 januari 2023
    Fijn joh, dank jullie wel!
  5. Aart Kraak:
    19 januari 2023
    We zijn alweer 9 dagen verder. Ik ben pas hier met het lezen, maar weet inmiddels wat er allemaal is gebeurd. Hartverscheurend.
  6. Tineke Kalis:
    20 januari 2023