'Korte' update

11 november 2023 - Gunjur, Gambia

We hébben gereden, en hoe! Ratelend en piepend slow motion door te diepe harde kuilen, afgewisseld met grote hoge verhardingen in de groen omrande zandweg. Was super om gewoon weer omhoog omlaag opzij  nog net niet ondersteboven, ook nog voorúit te hobbelen in z'n twee. Ondertussen links en rechts zwaaiend als de Koningin van Lombardije. Want de jeep is nóg meer bekend dan  ik in Gunjur.

De Internet router heeft er na flink vloeken toch wat zin in gekregen. Mama heeft zich als kersverse moeder super Gambiaans vermaakt met Oumi, op een kleedje onder de sinaasappelboom. Hun babies strijdend om aandacht.

20231111_180532

20231111_185635

Malang trots op Boubacar, want allebei mn kleinzoon, dus 'brothers'

Toen we de restjes van de buren met ons allen genuttigd hadden, mijn kersverse 'schoonzoon'  was inmiddels ook gearriveerd - werd de boel bij mekaar gepakt en was de rust weergekeerd. Wat een drukte! Malang nog voorgelezen en nu heerlijk op de veranda met een biertje in alle rust naar de sterren kijken. Alleen soms het geluid van een auto in de verte en krekels alom.  Malang is al in diepe slaap, ik volg zodra ik afgekoeld ben.

Fijn dat de jeep inmiddels 'geadopteerd' is. Vind ie vast leuk 🤣🤣🤣🤣

1. Aart Kraak:
    11 november 2023
    Ik moet toch eens teruglezen om helder te krijgen 'wie is wie'. Al die namen en het voelt inmiddels 'bekenden' :-)
  2. Frans Helmich:
    Herkenbaar 🤔😂
  3. Marian:
    12 november 2023
    Wat leuk weer om te lezen Tineke
  4. Tien:
    12 november 2023
    Help me even: welke Marian..?
  5. Trudezka:
    12 november 2023
    Zeker leuk om weer van je te lezen! En te weten dat je wederom in Afrika bent!
    Liefs en ook aan de sterren! xxx
  6. Tien:
    12 november 2023
    Troedie❤🧡💛💚💙💜 big hug, ook voor Mars
  7. Tien:
    🌴🌴🌴🌴🌴🪱🦈🐚🐸🐣🐓🐔🦃