Nog even terug

11 januari 2023 - Gunjur, Gambia

..terug naar vanochtend.

Update 11.47 uur: testrit gemaakt naar de compound van Mustapha, achter een taxi aan die de weg wist. Banaantjes meegenomen voor hem, zn broer en zusje. Moeder was afwezig. Ook niet telefonisch te bereiken. Alles uitgelegd aan de 15 jarige zoon. Alles zou goed moeten komen insjallah!

Een nieuwe dag, spannend. Vanmiddag Mustapha en zijn moeder ophalen om naar Westfield Clinic te gaan, alwaar ik een afspraak heb met orthopedisch chirurg dokter Marena. Spannend omdat 1. Ik nog niet eerder zelfstandig naar het huis van Mustapha ben gereden. Hoe vind ik dat 123? En 2. omdat je maar af moet wachten of de afspraak met de arts wel ergens genoteerd staat, of dat ik vaag in een rij moet aansluiten met het arme joch.. Gelukkig is het vervoer geregeld. Mucktarr, de man van mn sponsordochter Mama, stuurt een driver om half drie, met auto uiteraard 😀.

De inzameling heeft inmiddels.......775 euro !!!  opgebracht. Geweldig! Dank aan iedereen die zo direct in de beurs getast heeft. Dank dank dank!!!! Voor iedereen die nog wil overmaken: welkom! Mocht amputeren van het been vermeden  kunnen worden door in Nederland te opereren, dan  zijn we al een flink eind op weg qua 2 tickets. Het operatieteam uit Winterswijk dat hier 2 weken gaat opereren heeft eerder een enorme tumor in Nederland laten verwijderen bij een meisje.   Ik heb  €700 overgemaakt op de rekening van Carla Kl Breteler , de coordinator van dit team. Dat kan ik dinsdag ophalen als ik naar ze toe ga om Mustapha te tonen.

#SKB4Gambia  Dank Carla, dat je het geld mee wil nemen naar Gambia.
Rest mij het 13 koppige team heel veel sukses te wensen  met opereren de komende twee weken en een hele goede reis zaterdag!!

Met zn allen gaan we ervoor. Ik wist gewoon dat ik op jullie kon rekenen lieve vrienden en familie.  Nogmaals Dank!
Liefs Tien

SKB4Gambia:

Screenshot_20230111_224612_Facebook

1. Rolf Vleeming:
    12 januari 2023
    ❤🩷❤
  2. Alide.:
    12 januari 2023
    Het is niet te hopen dat die tumor al meer schade heeft aangericht.
  3. Aart Kraak:
    20 januari 2023
    SK4Gambia, HULDE. Wat een prachtig initiatief!