3de etappe Castilblanco de los Arroyos - Almaden de Plata

13 september 2019 - Almaden De La Plata, Spanje

Eerst maar even het nu: het zeikt van de regen. In een jack lopen lijkt me niks, maar als het heel hard regent  heb ik misschien geen keus. Zojuist wel even gecheckt bijd man van Albergue Clara of de weg dan gevaarlijk wordt. Hij knikt geruststellend en staat nu voor ons, Javier en mij, om het Menu del Dia met ons te bespreken. Heerlijk! Eindelijk echt eten. Ok later meer want anders ongezellig..

Inmiddels is het 23:38. Ik moet echt gaan slapen want om 8 uur vertrekken.

Morgen regen. Mij benieuwen....

Maar eh.. het was weer eens een relaxte dag met veel aandacht voor de natuur om me heen. Fijn. Maar dus wel moe. Klimmen en dalen.. nooit gedaan maar veel geleerd vorig jaar in Suriname. Knieen snappen het even niet meer. Veel gestretcht tussendoor. Voor arm iets nieuws bedacht: kortere stok zodat ik de bovenkant kan laten hangen. Grote rugzak werkte ook veel beter dan de kleine ( meer support).

Trusten!

2de deel v d etappe : El BerrokalKurkeiken

Het is frisjes, bewolkt..

Weg strak omhoog.. 550 mtr

Aankomst Almaden de la PlataAankomst Almaden de la Plata,  tinto de verano + una tapa

1. Alide Bogaard:
    14 september 2019
    Al met al weer een leerzame dag. En bagage mee met de camper dat scheelt weer een aantal peseta's. Hup invalide, zet um weer op.
  2. Erik Haafkens:
    15 september 2019
    Lieve Tien,

Wat ben je toch een kanjer>
  3. Tineke Kalis:
    15 september 2019
    Dank Erik voor je compliment :-)
    Heb nu 5 dagen gelopen en lijk het inmiddels normaal te gaan vinden dat ik morgenochtend om 7 uur weer de Spaanse natuur in stap, voor de volgende 21 km naar Fuente de Cantos. Apart toch?! Probeer blessures aan knieen e. d. te vermijden door bij het eerste signaal mn tempo drastis h aan te pakken. Dan maar als laatste de herberg binnen stappen ;-) 💋Tien