Etappe 25.2 Hospital de Condesa - Fonfria, 5,5 km

14 oktober 2019 - Fonfría, Spanje

Ik ben moe, dat krijg je als je relaxt. Dus vandaag even 2 berichtjes kopieren van Fb:

"Weer top herberg gekozen na de vreselijke van vannacht. Iets duurder - €9 ipv €6 - maar je krijgt fris gewassen en gestreken katoenen lakens, sloop en deken. Even niet in die krappe zijden lakenzak van mij :-).
Plus.... een heerlijke zithoek met uitzicht en onder-uit-zak-banken waar ik het vannacht gedownloade luisterboek kan gaan 'lezen'.
Was in de machine, straks in de droger en alles weer  ok voor een frisse start morgen. Fris ja, wat heet.. mn vingers vroren er zowat af daarstraks in de regen.

Morgen maar weer eens serieus kilometers gaan maken, want het schijnt droog te worden morgen. Nu ook al.

Als de ene Spaanse app zegt dat het vanaf nu drie weken gaat regenen met een temperatuur van 4 graden, dan kan je twee dingen doen. Ermee ophouden of een andere app kiezen..

Het werd dus het laatste.  Andere app zegt dat het  morgen meevalt. Dus op tijd op!

1. H.graafland:
    14 oktober 2019
    Lieve Tien,hoop dat je en warme en regenkleding bij je hebt.Kijk je uit wanneer de wandelweg glibberig is,gebruik de stokken of ga met het OV,een val op gladde stenen kun je er echt niet bij hebben.LET OP JEZELF,het is geen wedstrijd ,je doet dit vrijwillig en het is de bedoeling dat je er positieve energie uit krijgt,liefs
  2. Peter kappinga:
    14 oktober 2019
    Zo als ik al heb gezegd, welk pad ( of app ) je bewandeld, jij gaat je doel bereiken. En ik denk dat ik de TIENEKE camino één van de leukste vind die ik ken, op een na natuurlijk.
  3. Tineke Kalis:
    14 oktober 2019
    Wat leuk! De Tineke Camino / El Camino Christina. Peregrina/ Busgrina/ Especialista/ ..ik heb zoveel bijnamen gekregen :-)
  4. Tineke Kalis:
    14 oktober 2019
    Alles inmiddels aangeschaft, maillot, handschoenen, regenponcho, slobkousen had ik al.
    Nee ik heb niets met wedstrijden. Ik loop altijd met stokken en praat niet obderweg omdat ik me wil concentreren. 1 misstap is 1 teveel.
    Lief dat je zo meeleeft!, un abrazo x