1ste etappe: Sevilla- Guillena

11 september 2019 - Guillena, Spanje

Laat en moe, Dus geen geklets, wel foto's, hopelijk. Morgen om 7 uur vertrekken i.v.m. de hitte. Pfht. Alles staat klaar. Ga met de kleine dagrugzak lopen. De rest stuur ik vooruit met een taxi a €25. Lachen als ik dat elke dag moet ophoesten omdat de rechter schouder niet functioneert. Had het rugzakvervoer graag met anderen gedeeld, maar die zeggen van zichzelf dat ze masochisten zijn en het hele zwikkie met liefde op hun rug nemen. Zij liever dan ik. Oude mannen hahaha...

Dus nu gauw de plaatjes plaatsen en dan pitten in m'n 1 persoons kamer. Luxe!!! Toedeloe!!

20190910_14354320190910_131244

20190911_17383720190911_191021

1. Jos:
    12 september 2019
    veel wandelplezier en dat je investering in de taxi het waard blijkt, oftewel succes met je schouder.
  2. Peter:
    12 september 2019
    Stoere 10 , mooi foto’s. Geweldig dat je door zet. Je kan ook gaan liften, zet je je rugzak op de plaats van bestemming en lift terug en dan begin je te lopen. Je vind vast een krea oplossing om door te kunnen lopen. Veel plezier.
  3. Ineke:
    12 september 2019
    Heel verstandig 👍🏼Leuke foto’s ook en oppassen als je langs die snelweg loopt. Goed idee ook van Peter Kappinga om kostenbesparend je bagage te vervoeren; maar ook wel tijdrovend. Ach, hopelijk gaat het binnenkort beter met je schouder.💪🏼 Buen Camino, ik volg je op de voet 🍀
  4. Rolf Vleeming:
    12 september 2019
    Prachtige omgeving, ik dacht dat je met een groepje ging lopen, maar je loopt helemaal eenzaam? Slim om een taxi voor de spulletjes te regelen. Veel loop en denk plezier
  5. Alide Bogaard:
    12 september 2019
    Loop lekker. De paaaden op in de laaan in vooruit met ferme pas. Je moet het wel zingen
    🤣
  6. Tineke kalis: