14de etappe Valdesalor naar Caceres

26 september 2019 - Cáceres, Spanje

Update 11:26 uur: aangekomen in Caceres per bus  vanochtend vroeg en direct de oude middeleeuwse stad in gedoken. Imposant! Bagage al in albergue dus heerlijk vrij rondlopen.

Woensdag 25 september, Valdesalor

Goed.Het gaat nog leuker worden qua lopen. De etappes die ik nu ga krijgen zijn absoluut ongeschikt voor een niet ervaren loper. Punt uit. Waarschuwingen van zowel Spanjaarden als ervaren pelgrims die dit eerder gedaan hebben. Wel vreselijk balen want het moet prachtig zijn daar met bergen en meren. Jammer dan. In mijn dromen. Dus behalve dat ik morgen de bus naar Caceres neem, een prachtige Middeleeuwse stad waar ik twee nachten blijf, neem ik daarna ook nog eens de bus naar Salamanca. Zoals gezegd, heel treurig maar het is niet anders.
Martina en Gloria zitten zich al de hele dag druk te maken om me. Hebben hun zus wel 6x gebeld om te vragen of ze toch vooral mij wil waarschuwen En zo is gebeurd. Ik had net de beslissing genomen en ze zijn nu gerust gesteld. Wat me anders allemaal was overkomen wil je niet weten. Van uitglijden op een helling tot benen breken etc etc. :-)
Dus: de camino wordt na het weekend voortgezet in Salamanca
Schiet lekker op zo hahaha 😂😂😂

Ultreija! Buen Camino! Voorwaarts!

1. Bonnie Manting-Stoker:
    26 september 2019
    Hallo Tineke. Goed bezig hoor. Ik heb respect voor jou. Je doet wat je kunt en verstandig om geen grote risico’s aan te gaan of op te zoeken.
    Als ik de verhalen lees moet het een prachtige en onvergetelijke reis zijn. Klopt dit???
    Groetjes Bonnie
  2. Tineke kalis:
    26 september 2019
    Absoluut Bonnie! Een uitdaging van jewelste, compleet met moedeloos worden tot dolgelukkig dat je het weer gehaald hebt. En zo zit ik nu dan toch maar als een toerist in het oude centrum van Caceres, Spanje! Eventjes.. daarna weer door.. lieve groetjes ook voor Sjoerd!